Satınalma Modülü

İletişim Bilgileri ;

BAP Koordinatörü : Ahmet YÜZÜBEYAZ - Telefon . 0 414 318 2330 -  e-mail : aybeyaz@harran.edu.tr

- BAP Projelerinin satınalma işlemleri ile ilgili ;

              Ahmet AKTİMUR : (0 414) 318 3084

- Otomasyon ile ilgili işlemler , Proje başvuru işlemleri , KARACADAĞ,GAP ve ULUSLARARASI proje ödemelerinin işlemleri ile ilgili ;

             Cenap ALAYBEYİ : (0 414) 318 3037

-Tubitak-DPT-Bilimsel Etkinlik Destek projelerinin ödemesi ve gerekli işlemler;

           Serkan ARSLAN : (0 414) 318 3084

 

Otomasyon Giriş Bilgileri ;

1. Giriş türü kısmı "Yürütücü" seçilecek,

2. Kullanıcı adı kısmına ....@harran.edu.tr uzantılı mail adresi varsa yazılacak, yoksa e-posta başvuru formu doldurularak  Bilgi İşlem Daire Başkanlığına teslim edilecektir.

3. Şifre olarak mail hesabı şifrenizi girerek sisteme giriş yapabilirsiniz.

Not : Hesaba ilk giriş yaptığınızda Ana Sayfa açılacaktır.Sol üst kısımdan Yürütücü tıklanarak işlemlerinizi bu sayfadan yapabilirsiniz.Hesaba ilk girişinizde özgeçmiş ve kişisel bilgileriniz istenmektedir,bu bilgiler online olarak düzenleyebilirsiniz veya özgeçmiş kısmında dosya olarak seçilerek bilgisayarınızdan .doc veya .pdf uzantılı dosyayıda ekleyebilirsiniz.Özgeçmiş kısmı bir defa doldurulunca bundan sonraki işlemlerinizde bu bilgiler tekrar istenmeyecektir. 

 

BAP Toplantı Tarihleri

Her ayın son haftası BAP toplantımız yapılmaktadır.Başvuru evraklarının her ayın 3. haftası Cuma günü mesai bitimine kadar BAP birimine teslim edilmesi (Tez projeleri Enstitülerden EBYS aracılığıyla,diğer projelerin elden teslim edilmesi gerekir.) gerekmektedir.

Toplantı tarihleri Kurul Başkanımız ve Kurul Üyelerimizin insiyatifinde olup kesin tarih için BAP biriminden bilgi alabilirsiniz.

 

 

  • __short_title__ __title__
  • __title__
  • __title__
  • __count__